Tuesday, October 18, 2005

Víte, jak se obléci do Afriky?

Více než deset let jsem se připravoval na novou cestu do zámoří.

V létě roku 1939 jsem si zamluvil místo na rychlém zaoceánském parníku, kterým se dopravovalo mražené maso z Jižní Ameriky.

V den odjezdu jsem ale už byl vojákem v Polsku. V prvních poválečných letech jsem s četnými překážkami společně se zaměst­nanci zoologické zahrady obnovoval frankfurtské zoo. Teprve potom jsem konečně začal pošilhávat po Africe.

Jednoho dne přivedl ke mně jeden z mých známých jakéhosi muže. Jmenoval se Abraham. Narodil se ve Frankfurtu a před půldruhým desetiletím se z politických důvodů z Německa vystě­hoval. Nyní má farmu a obchod na Pobřeží slonoviny. Z volné přírody znal mnohá zvířata, která jsem mu ukázal v zoologické zahradě, a pozval mě, abych ho na několik měsíců navštívil.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home