Thursday, February 01, 2007

Co se jí

Zpočátku jsem je ze zájmu jedl, ale většinou mi příliš nechutnala. Kromě toho byla pro mne jako skoro všechna jídla domorodců příliš silně kořeněna ďábelským africkým pepřem, pimentem. Raději konzumuji konzervy, které jsem si přivezl, a banány, papaje, velmi šťavnaté, velké, melounům podobné ovoce, a další potraviny, které černoši považují za méně hodnotné. Jestliže se mi některé jídlo zdálo podezřelé, prohlásil jsem svým hostitelům, že je to mé „totemové jídlo". Každý černoch okamžitě pochopil mé zdráhání a nebyl tak nezdvořilý, aby mi je vnucoval. Rádi se pověrám smějeme a přitom jsme stejní jako černoši. Německé týdeníky téměř pravidelně otiskují týdenní astrologický kalendář a tisíce čtenářů, kteří se jinak pokládají za nadřazené černochům, zařizují život podle toho, jsou-li „Býci",„Panny", „Vodnáři" nebo „Kozorozi".

0 Comments:

Post a Comment

<< Home